منتديات الإكليل


 
الرئيسيةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كتاب Engineering Electromagnetics + كتاب الحلول

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
المدير
Admin


عدد المساهمات : 110
تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: كتاب Engineering Electromagnetics + كتاب الحلول   السبت مارس 29, 2008 6:40 am




السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بعد التحيه الطيبه لكل اعضاء المنتدى الكرام
اليوم اقدم لكم قنبله من العيار الثقيل
لقد وفقنى الله ووجدت حلول الكتاب الكامله الخاصه بكتاب الكهرومغناطيسيه الشهير
engineering electromagnetics
وحقيقه ان الكتاب موجود منذ فتره المنتديات الاخرى ولكنى قمت بوضعه مره اخرى بلنك جديد بدون باسوورد واضافه الى ذلك لنك الحلول وهذه بعض البيانات والصور الخاصه بالكتاب لمن لا يعرف عنه ونصيحه منى لكل المهندسين الدارسين لقسم الكهرباء بكل تخصصاتها هذا الكتاب ممتاز نصيحه منى قم بانزاله وانزال كتب الحلول وان شاء الله يكون عونا للكل فى الدراسه
فبسم الله وعلى بركه الله نبدأ



ISBN: 0071202293
Author: Hayt
Publisher: McGraw-Hill Education - Europe
Edition: (July 1, 2001)
Paperback: pages
URL: /http://www.amazon.com/exec/obidos/redirect?tag=songstech-20&path=ASIN%2F0071202293
Summary:
From the Publisher
Chapters 11, 12 and 13 have gone through an extensive rewrite, with out-dated material being deleted and new material being added. New topics include: wave polarization, development of the uniform plane wave, treatment of wave propagation in various media, reflection of waves at single and multiple interfaces, and at oblique incidence angles, and transients on transmission lines.
A new Chapter 14 provides an introduction to waveguides and antennas, in which the underlying physical concepts are emphasized. While the waveguide sections are all new, the antenna treatment is the same as previous editions. Chapter 14 is intended as an "advanced topics" chapter, in which the development of waveguide and antenna concepts occurs through the application of the methods learned in earlier chapters.
The book has been written with the goal of making it as easy as possible for the student to learn independently. This has been done by applying a carefully graduated scale of difficulty within each chapter and among the chapters themselves, by providing numerical examples, a large number of drill problems with answers, as well as end-of-chapter problems. All of the problems have been updated since the last edition.
The material is more than adequate for a one-semester course. Professors can omit portions of some of the chapters depending on the instructional level. Also, the more difficult material has been placed near the ends of chapters or at the end of the study of some definite phase of the subject to help bring along varying levels of students.
The book has an expanded Web site to include a downloadable version of the solutions manual, Appendix E and downloadable JPEG files of the figures


ISBN: 0072524952
Title: Engineering Electromagnetics (Mcgraw-Hill Series in Electrical Engineering)
Author: William Hart Hayt John A. Buck
Publisher: McGraw-Hill Higher Education

الان اترككم مع رابط التحميل

بس قبل التحميل امانه عليك انشره لكل من تعرف من اصدقائك
فهو كنز من كنوز الكتب فى المجال الكهرومغناطيسيه واضافه الى ذلك كتاب الحلول من الكنوز المهمه التى تساعدك فى فهم المسائل والتطبيقات فأمانه لا تبخل بنشره لكل من تعرف من اصدقائك وساهم معى فى نشر العلم

الحقو الروابط بسرعه قبل حذفها
بسم الله وعلى بركه الله نبدأ
رابط التحميل للكتاب

http://rapidshare.com/files/2783324/EnEl6e.rar

رابط التحميل لكتاب الحلول بسم الله وعلى بركه الله نبدأ
لا تنسانا من صالح دعائكم
http://rapidshare.com/files/2569113/sEnEl6e.rar


روابط اخرى



http://mihd.net/bmtaor
أو
http://rapidshare.com/files/12139332...02293.rar.html
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://engg.mam9.com
 
كتاب Engineering Electromagnetics + كتاب الحلول
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الهندسة المعمارية Architecture Engineering
» مجموعة كتب هندسة السيارات Automotive

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الإكليل :: الجامعة :: الكتب الهندسية-
انتقل الى: